عااااشششقتیم پرسپولیس
sms
×لطفا با لبخند وارد شوید×
عااااشششقتیم پرسپولیس



پیام صادقیان  درباره مصدومیت خود اظهارداشت: دیروز مچ پایم پیچید و نتوانستم تمرین کنم. در خانه درمانم را پیگیری کردم و خوشبختانه وضعیت خوبی دارم. اگر توانستم امروز تمرین می کنم اما حتما به دربی می رسم.

وی افزود: روحیه بسیار خوبی قبل از دربی دارم. اصلا نمی خواهم برای استقلال کری بخوانم اما این بازی برای من با همه بازیها فرق دارد. برای استقلال و همه بازیکنانش احترام زیادی قایلم. مدافعان این تیم را هم به خوبی می شناسم اما آنها باید بدانند روز سختی مقابل من دارند.

صادقیان ادامه داد: در این بازی آنقدر انگیزه دارم که هم می توانم گل بزنم هم پاس گل بدهم. خوشحالم که خلعتبری هم در تیم ما حضور دارد و ما روز بسیار سختی را برای استقلال رقم می زنیم.

مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس تا الان لطف زیادی به من داشته اند. امیدوارم در دربی هم گل بزنم و محبت آنها را جبران کنم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


او که سابقه بازی در استقلال را هم دارد،امیدوار است که در این بازی حساس هم گلزنی کند.سیدصالحی معتقد است که پیش بینی نتیجه هم ممکن نیست،او در مورد دربی روزجمعه و مسائل دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

محمد نوری در مورد دربی روز جمعه اظهار داشت: خوشبختانه پس از بردی که مقابل فولاد کسب کردیم وضعیتمان در جدول و شرایط تیممان خیلی بهتر شد.ما در آن بازی نمایش قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و نیاز به یک برد قبل از دربی داشت.

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تیم پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر ساعت 18 و 50 دقیقه روز جمعه به مصاف استقلال می رود، از همین رو کادر فنی باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا با کمک کادر پزشکی مصدومان خود را به این بازی برساند.

 

پس از تست‌های انجام‌شده مشخص شد غلامرضا رضایی، ماهینی و خلعتبری شرایط بازی با استقلال را پیدا کردند اما پیام صادقیان به دلیل پیچ‌خوردگی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است.

 

گفتنی است پای پیام صادقیان متورم شده و پزشکان در تلاش هستند که شرایط او را برای بازی روز جمعه آماده کنند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

حمدرضا خلعتبری در حاشیه تمرین عصر امروز پرسپولیس در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: امروز صبح با دکترها صحبت کردم و مشکلم برطرف شده و می‌توانم بازی کنم.

 

مهاجم جدید سرخ‌پوشان در مورد دیدار دربی یادآور شد: دربی همیشه شرایط خاص خود را دارد امیدوارم این بازی با پیروزی پرسپولیس همراه باشد تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.

خلعتبری در مورد اینکه در دیدارهایی که مقابل استقلال قرار گرفته مشکلاتی با هواداران داشته، تصریح کرد: من با کسی مشکلی ندارم و با کسی هم به مشکل نمی‌خورم در بازی‌ها با تمام وجودم به میدان می‌روم. به هر حال فوتبال است و اتفاقی رخ می‌دهد. مشکل خاصی نبوده. هواداران استقلال هم تیم‌شان را تشویق می‌کنند و خواهان نتیجه با تیم‌شان هستند.

وی افزود:‌ من چه بازی کنم و چه به میدان نروم برای موفقیت پرسپولیس دعا می‌کنم امیدوارم که تیم بازی خوبی انجام دهد و 3 امتیاز را از آن خود کنیم. مطمئن باشید که برنده دیدار مقابل استقلال هستیم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زنده باد پرسپولیس قهرمان

 



نظرات شما عزیزان:

اوا
ساعت21:03---13 شهريور 1392
ما برنده ایم
پاسخ: اینکه معلومه.... پرسپولیس قهرمانه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط هلیا چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, (19:20) |